Страховка авто онлайн Україна і Росія

strahovka-avto-onlajn

10.10.2016

Продаж полісів ОСАЦВ за допомогою «всесвітньої павутини» виробляють тільки 17 компаній з 74 існуючих в Росії (це 22,9% учасників ринку). Небажання займатися такого роду продажами вони аргументують тим, що це вкрай невигідно – особливо, якщо працювати з «токсичними» регіонами (регіони з високою збитковістю). Разом з тим, з 1 січня 2017 року таку продажстане обов’язковою для всіх страхових компаній, які мають ліцензію по наданню послуг з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності. Розглядом цього питання займається Центробанк.

Проблеми, які нікуди не зникли

Ситуація в автострахуванні сьогодні є складною. З одного боку, клієнти розцінюють вартість послуг як високу; з іншого боку, страховики скаржаться на малий відсоток прибутку. Зокрема, страховики називають деякі міста і райони, в яких займатися страховим бізнесом зовсім не вигідно. Є ще один нюанс: ніхто досі так і не розібрався, що робити з тими, у кого відсутня страховка – в плані відшкодування збитку.

Думка фахівців

Павло Самієв, керуючий партнер Національного агентства фінансових досліджень, переконаний, що у великих компаніях відсутня технічна готовність до продажу електронних полісів ОСАЦВ. Він відзначає не стільки недосконалість технічної бази, скільки відсутність зацікавленості у самих компаній. Про це повідомляє РБК. Основною причиною є збитковість – як загальна, так і окремих регіонів, названих токсичними.

Представники НАФИ вважають, що показники збитковості страхового ринку по ОСАЦВ в 2016 році складуть 77-82%. Якщо говорити про комбіновану збитковість (включаючи судові виплати і витрати по завершенню року), то вона навіть перевищить позначку в 100%.

Стан справ на даний момент

В даний час, російський Центробанк готує відповідний указ. Люди вже бачили електронну версію проекту. Після її обговорення, відбувається аналіз зауважень та пропозицій. Деякі з них будуть враховані у фінальній версії проекту.

За підсумками на кінець вересня, в Росії оформлення полісів ОСАЦВ за допомогою інтернету, відбулося в 300 тисячах випадків. Статистика, яку наводить РСА (до цих же даних нас відсилає Ігор Юргенс, президент Союзу), говорить про наступне: в середньому через сайти учасників ринку страхування (відрізок часу дорівнює 1 місяць) проходить близько 30 тисяч договорів.

Паралельні події страхового бізнесу

В Україні планують об’єднати бази даних Моторного транспортного страхового бюро і Міністерства внутрішніх справ. Фахівці сподіваються, що такий крок дозволить в автоматичному режимі визначити тих автомобілістів, які порушили певне положення закону, де сказано, що цивільна відповідальність по ОСАЦВ – обов’язковий пункт страхування.

В AUTO-Consulting не виключають можливості, що власники транспортних засобів, які не набули поліс ОСАЦВ, можуть отримати автоматичні штрафи. Повідомлення про порушення закону прийдуть по пошті. Пошук недобросовісних громадян здійснюватимуть системи фотофіксації. Особу власника встановлюватимуть за номером автомобіля. Квитанції будуть виписані щодо порушень на поточний рік.

Та на сьогоднішній день поки що:

  • немає коштів на покупку фотофіксуючогообладнання;
  • не прописаний алгоритм їх закупівлі; стадії отримання, обробки, зберігання інформації;
  • немає впевненості в тому, що два відомства синхронізують свої бази даних;
  • не зрозуміло, яким буде цільове використання штрафів.

Прокоментувати

Коментар

Author

Web-site