У законопроекті будуть розглядатися істотні зміни в обов'язковому страхуванні цивільно-правової відповідальності:
Отже, давайте розберемося в деяких запропонованих змінах.
На сьогоднішній день, якщо відбувається ДТП, потерпілий звертається за виплатою до страховика винуватця ДТП.
У документі про зміни ОСЦПВ, пропонується до розгляду наступна схема: потерпілому водієві буде виплачувати відшкодування та компанія, у якої він купив поліс обов'язкового страхування.
Така зміна в обов'язковому страхуванні цивільно-правової відповідальності, істотно змінить сприйняття даного виду страхування. Справа в тому, що більшість людей сприймають Автоцивілку як ще один вид державного мита, після прийняття законопроекту ситуація зміниться в корінь.
Друга важлива модернізація, стосується скасування системи бонус-малус.
Система «бонус-малус» (в перекладі з латинської «хороший-поганий», пер. англ. Bonus-Malus System, BMS) - діє в кожній страховій компанії.
Суть цієї системи така: якщо Ви придбали Автоцивілку, і проїздили рік не потрапляючи в ДТП, Вам нараховується знижка, за умови якщо оформляєте страховку в тій же страховій компанії.
Якщо ж у страховому періоді траплялися страхові випадки, застосовується підвищуючий коефіцієнт за системою «бонус-малус».
Скасування системи «бонус-малус» спрямована на боротьбу з демпінгом, який так популярний у світі страхування, а тим більше, якщо питання стосується Автоцивілки.
Залучаючи потенційних клієнтів, агенти роблять знижку за допомогою своєї власної комісії, і ніхто не розбирається в питанні платоспроможності страхової компанії, адже основне питання «а чи заплатить страховик?»
Нещодавно, в своїх статтях ми вже говорили про незаконність надання знижок по Автоцивілці, якщо це звичайно не система «бонус-малус».
Дана процедура необхідна, таким чином на страховому ринку залишаться найсильніші страхові компанії, які в змозі зробити виплату своїм клієнтам.